The Pomegranate Club

For the armchair libertine



torsdag 3 december 2009

Death and the Maiden

Ojojoj! Nu är det hög tid att beställa nästa års kalender från allas vår favoritkistmakare (se där ett ord man ser alldeles för sällan) Cofani Funebri. Tyvärr verkar det ha smugit sig in en Scrooge-liknande figur här och där i 2010 års upplaga:

Annars är min favorit november månad. Tänk så ofta man själv har försökt få till stilen "red army hooker" utan att lyckas. Här är det klockrent:

Men egentligen föredrar jag nog 2009 års upplaga och dess naturromantiska inslag:

6 kommentarer:

Mattias sa...

Kände att den här posten krävde en kommentar, men jag hittar inte orden. På engelska hade jag nog sagt jag jag var gobsmacked.

Unknown sa...

Som du förstår var jag inne och kollade på den här kalendern redan i september, men alltså, jag känner faktiskt inte för att köpa just pga Scrooge/Danny de Vito eller vem fan det nu är som de tagit in. Kunde de inte ta med en präst (ung och snygg) istället?

Pomegranate sa...

Mattias: Gobsmacked är ordet! Och kanske även lite "flabbergasted".

Pf: Haha, Danny de Vito! Som Penguin dessutom.

Unknown sa...

Här är lite helgpörr just for you: www.malesopranos.com

M sa...

Uppdatera, snälla! Du är min favoritblogg.

Creutz sa...

Det här börjar bli lite bisarrt... ;)